Ett nytt år....

2011-01-01 / 16:04:17


Tid är allt du har. Och en dag kanske du upptäcker att du har mindre tid än du tror...
Randy Pausch

Jag har en önskan, inför det nya året, att de jag älskar, håller av och bryr mig om kommer att få vara friska....Egentligen har jag två önskningar, den andra är att finaste storebrorsan har det fint i sin himmel med sina änglavänner...I miss u....

Kommentarer!
Postat av: Monica

Gott nytt år, Maria!

Så sant om tiden, man ska ta vara på den.

Vilken fin bild på Anthony, det är det leendet med glimt som finns i mitt minne av Anthony. Fina önskningar också.

Hoppas att det nya året för med sig mycket gott till dig trots saknaden och sorgen efter Anthony.

Kommenterat - 2011-01-01 / 16:19:02
Postat av: Kia

Det gäller att vi gör bra saker av den tiden vi har,men det är jobbigt ibland.Vet hur du kände inför Anthonys födelsedag,snart närmar sig Simons och det är skit jobbigt.Men jag har känslan av att våra älskade ungar har det bra där dom finns.Tyvärr så kan vi inte se det med egna ögon.....men känslan bara finns att det är så.Det är väl ett sätt att få oss att tro på något.....Låt det nya året ge oss trasiga föräldrar ny stärkande energi och kraft.Sköt om er Kram Kia,Leif hälsar

Kommenterat - 2011-01-01 / 18:21:16
Postat av: M

vilka vackra ögon, himlen saknade verkligen sin vackraste ängel

Kommenterat - 2011-01-01 / 18:44:12
Postat av: D

Önskar dig och store lilla killen ett riktigt gott nytt. Önskar att kommande år blir bättre än förra för er på alla tänkbara sätt.

Kommenterat - 2011-01-02 / 12:03:30
Postat av: Niklas

Den sista föreställningen...Jag både hoppas och tror att Anthony har det underbart där uppe i ljuset omgiven av sina änglakompisar...De måste ha det bra eftersom de är så förtjänta av att få ha det!

"Massmis med"

Hannas pappa

Kommenterat - 2011-01-02 / 15:05:09  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: