Traderafynd till Leo,vi älskar ju sushi......

2011-02-03 / 18:57:30

dsc01063 (MMS)

Traderafynd till Leo,vi älskar ju sushi, är de inte underbara dessa sushibitar...dessutom...jag har fått höra att jag tänker för mycket på mina barn, och nästan inget på mig själv, så nu får Leo hålla till godo med nudlar resten av månaden :), idag blev det en pälsjacka(fake offcourse) från Benetton, dock var det 70 % off på den, till den blev det en vacker sjal från MQ, som bär det fashionabla namnet Leo...Sen råkade det visst även bli ett par converse, inköpta från Laredoute, med en discount på 40 %...Så nu har jag tänkt på mig själv så det räcker för ett år...Mötte en fin f.d fröken till Anthony idag. Hon tränar på hagabadet, som medlem får hon ge bort en veckas gratis träning till någon, och då får jag den...Tack fina du. Ska bli underbart...

Kommentarer!
Postat av: Annika

Ja du Maria, härligt att få tänka på sig själv...;) Hoppas du får tyst på folk som babblar/skriver om sånt som dom inte har med att göra!! Många kramar till dig och Leo.

Annika

Kommenterat - 2011-02-03 / 20:29:09
Postat av: Malin

Söta sushibitar! Skall bli spännande att se dina nya kläder - det lät jättefint. Ses snart. Kram!

Kommenterat - 2011-02-03 / 21:30:17
Postat av: happyvardag

Supersöta sushis....och vilka härliga fynd du måste ha gjort. Bra tänkt på dig själv, Maria. Och vilken underbar handling av fröken. Jag ryser av välbehag över människor som vill göra gott för andra goda människor.



Kram vännen från Blekinge

Kommenterat - 2011-02-03 / 21:48:30  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag/
Postat av: Kia

Maria,du kan med gott samvete tänka på dej själv.Vår präst betonade detta extra mycket.Har du förlorat ett älskat barn så är det jätteviktigt att du vårdar och tar hand om dej.Vad dom där empatilösa uttalar sig om ska du bara skicka så långt du kan.Bästa effekten är att hålla tyst.Kram Kia

Kommenterat - 2011-02-03 / 22:27:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: