Hemma från malmö nu...

2011-02-20 / 21:00:34

dsc01179 (MMS)

Hemma från malmö nu, borta bra men hemma bäst...på bussen fick jag äran att ha en ungdom sovandes på min axel, en ungdom som troligtvis festat lite för mycket i helgen...undrar om det var mer pinsamt för honom än för mig...jag har i skåne unnat mig lite kläder, det blev linnet på bilden med töntiga rosetter i halsringningen...åså slank det nog ner en Bondelidkofta också. Nu blir det sängen för stora och små...godnatt...

Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Vadå pinsamt? Måste vara allas dröm att vara nära snygga du....

Linnet/tröjan är jättesnyggt och vilekn figur du har...wow!



Hoppas på en god nattsömn! Kram Mia

Kommenterat - 2011-02-20 / 23:19:47  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag/
Postat av: Madde(reskompisen)

Vicken snygg brutta,skönt att du haft det bra

lite shopping gör gott för själen ibland

Saknar dig,gulliga människa.

Lite sushi snart kanske?

Kommenterat - 2011-02-22 / 11:57:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: