GP

2011-02-26 / 17:48:53
För er som har Göteborgsposten, så kommer det en annons under familjesidorna till Anthony, nu på fredag den 4 mars....då är det exakt ett år sedan jag såg honom i livet senast...känns som en evighet, samtidigt som det känns som igår när jag fick det värsta beskedet en förälder kan få...
Bara en parentes till dagens andra inlägg, men ack en så viktig parentes....
Kommentarer!
Postat av: änglamamman

Känner precis likadan, tiden gåt så fort men ändå känns det som om det var igår jag fick pussa hans varma kind.

Jag har också data på ljudlös när jag använder den, gör lika ont varje gång jag hör den, och blädrar fort ner till inläggen, har fortfarande svårt med vissa kort.

Dikten hittade jag på VSFB`s hemsida.

Många styrkekramar

Kommenterat - 2011-02-26 / 19:53:44  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Happyvardag

Hej hjärtvän...det skrivna om hur svårt det är att göra rätt och så träffande.Fantastiskt bra!

Vi har vår årsdag imorgon söndag och det är då 10 år sedan.10 år känns som en livstid - ett ögonblick och sedan en evighet. Jag skriver nog ett inlägg om det imorgon em. Vi ska också fira släkting som fyller 18 samt ha en lite minnesstund. Märklig blandning - men just så precis är ju livet.

Kram Mia

Kommenterat - 2011-02-26 / 20:14:13
Postat av: Kia

Maria,att sätta in en minnesannons för våra älskade ungar är hedrande och viktigt även för dom utanför familjen.Vi satte ut en minnes annons som jag diktade ihop själv.Flera satte in pengar till BCF,jag påminde om att fonden behöver oss.Förra året satte vi in en annons på Simons födelsedag (15 års dag)en månad tidigare.I år satte vi inte in någon men många ljus och marschaller hade varit tända och pengar skänkta till BCF.I april ska Simons skola utföra "Simonloppet"igen.Då sätter vi in en tackannons.Må så gott i helgen!Kram Kia

Kommenterat - 2011-02-26 / 22:09:29
Postat av: Linda Hristovski

vi kommer tända ett ljus för Anthony på fredag, en dag då jag aldrig glömmer,Det är även Stephanies födelsedag.kram på er

Kommenterat - 2011-02-27 / 11:18:47  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Hannas pappa

Hade du många tankar på hur annonsen skulle se ut? Eller hade du den klar för dig från början?

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-02-27 / 14:02:27  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Marie Å

Tack för att du berättade om annonsen, kommer vara svårt att läsa men bättre att vara lite förberedd än inte alls. Tycker dessa annonser på ett sätt är de värsta. Tidens gång och saknadens storlek blir så påmind i minnesannonserna, sorgen så påtaglig.



Vi ses imorgon, hoppas jag.

Kommenterat - 2011-02-27 / 21:10:52  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: