Fin dag...

2011-02-13 / 21:18:06

dsc01148 (MMS)

Jag har av Anthonys fröken fått två veckors kostnadsfri träning och bad på Hagabadet...idag var jag dit och tränade gym. Efter det så blev jag bjuden på lunch, och jäklar vad gott det var...på buffen fanns lax, smörgåstårta, kyckling-drumsticks, pastagratäng och mer därtill...efterätterna ska vi inte tala om...tur man hade tränat innan, tack fina du för en fin dag...Väl hemma hade jag fint besök av mina kollegor, vi har ätit så mycket sött att det känns som om jag ska tappa alla tänder jag har. Tack för fina presenten och fint sällskap...nu ska jag sova strax, men först boka in ett bodypump-pass till imorgon, så att man sedan med gott samvete kan stoppa i sig mer sött...

Kommentarer!
Postat av: gertie

ha, ha, den har jag hört förr. men det är rätt inställning tycker jag. Träna så att man kan äta med gott samvete. Kämpa på...Kram

Kommenterat - 2011-02-14 / 08:15:38  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: My

Har haft en sådan träningsvärk att jag knappt kan förflytta mig från soffan. Tack för sällskapet och de goda marängerna! Kram My

Kommenterat - 2011-02-15 / 09:35:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: