Änglavakt...

2011-02-06 / 18:09:22


Reflex från Svenska Kyrkan som jag fick av min fina präst, svårt att se texten, fick ta bilden utan blixt för att man skulle kunna se den alls, det står " Änglavakt" på den. Leo och jag fick varsin, visst är den underbar?....Prästen som funnits vid min sida kommer under ett tag vara borta, för hon ska få sin första bebis...Jätteskoj för henne, barn är ju underbara,  men jag ska inte sticka under stol med att jag kommer sakna henne...

Kommentarer!
Postat av: happyvardag

Otroligt fin....Det blir en bra milstolpe, Maria. Annars är det lätt att fastna i ett mönster. Du ska se att det kommer att gå fint. Och hon blir säkert inte ledsen av att höra av dig, även om hon är mammaledig.



Kram Mia

Kommenterat - 2011-02-06 / 18:43:51  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag/
Postat av: gertie

Fint av din präst att ge er en änglavakt. Det är den finaste reflex jag har sett. Kram

Kommenterat - 2011-02-06 / 21:18:36  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Hej!! Jag förstår att du kommer sakna henne, hon har ju funnits alldeles nära hela det här hemska året. Snart 1 år, hjälp det känns både så nära och så långt bort. Konstig och obehaglig känsla.



Hoppas du haft en fin helg, men hjälp vad jag snurrade till det. Var helt säker på att ni skulle kika på genrepet i fredags men det hade ju varit lite långt att åka... Tror ni kommer få jättekul i alla fall!



Stor kram, vi ses imorgon!

Kommenterat - 2011-02-06 / 21:58:23  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: