Sen sist....

2011-12-09 / 22:24:30
Det går långt mellan gångerna nu...jag är så förbannat trött....Troligtvis kommer det bli lite mr gästbloggande framöver....Men iallafall....sen sist.....



Vi har varit på Ikea fram till stängning en lördag....där blev det denna adventsljusstake....Dekor ala Maria....



Vart och kollat julskyltningen i NK:s fönster....Titta på dessa cupcakes...



Vi har bakat pepparkakor tillsammans med sorgeguppen.....



Till min 35 årsfest så köpte jag denna tyllkjol....



Till den bar jag en svart korsett och looken blev vackert klassisk.....



Det blev en hel del spotify.....



Pastasallad åt vi tills det kom ut genom öronen....



Ny ljusslinga har inhandlats, 125 kr för 10 meter....alldeles lagom.....



Vi har hälsat på storebror.....Vi saknar honom hela tiden....



Jag har vart på 30 års firande och på hemväg med Leo 23.30 på kvällen åker vi förbi Liseberg och ser dessa vackra ljus.....



Till sist har jag arbetat i vanlig ordning...heltid....får se hur länge jag orkar......

Nu är jag trött till tusen, jag är allt som oftast det, och kan liksom inte förmå mig att vända på det....

Så nu säger jag godnatt till er...och till min ängel däruppe...den andre ligger bredvid mig i dubbelsängen avtuppad utan att ens ha hunnit säga godnatt innan John Blund gjorde intrång.....
Kommentarer!
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Kan inte förstå att du inte kan få hjälp av typ arbetsgivare att du skulle nog må bättre av att jobba 50% och vara sjukskriven hälften ett tag.Du jobbar ju med småbarn ,har jag fått en uppfattning om.Det är ett jätteansvar och det kan inte vara meningen att du ska lägga all dei kraft på jobbet.Du ska ju orka med dej själv och Leo också.

Hoppas att det ordnar sig.Kram Kia

Kommenterat - 2011-12-11 / 17:18:06
Postat av: änglamamman

Styrkekramar.

Kommenterat - 2011-12-11 / 23:02:38  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag förstår att saknaden är stor och aldrig någonsin kommer försvinna. Det måste kännas så tomt... Med Mio går det sådär. Han är nästan aldrig i skolan mer pga. det onda bakom ögat... Vi har gjort tusen undersökningar o ska på en ny på måndag. Vet inte så mycket mer än att de har hittat svullnader "bakom" ansiktet. Nu ska de ta reda på vad det är... Tack för omtanken. Kram <3

Kommenterat - 2011-12-14 / 18:26:40  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Maria,nu den 23 dec kommer vi att vara i Göteborg.Tänker ev besöka cafe Kringlan i Haga,Vi ska shoppa lite mat bl.a för att ta med till Strömstad.Känner du för en fika så hör av dej.Kram Kia

Kommenterat - 2011-12-17 / 22:56:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: