Fina klappar från fina vänner....

2011-12-27 / 20:23:37
I brist på annat kan jag lika gärna visa lite av fina presenter jag fått på senaste....
Denna fina kökshandduk fick jag av min vän Linda...fick även ett ljus från Yankee Candleoch en liten börs i blommigt, allt från www.grandmas.se
Problemet med en sådan här fin handduk är att man inte vill torka sig på den, den ska bara hänga där som prydnad
enligt min mening...
Detta doftljus fick jag idag av fina Madde....luktar underbart...Vitt te.....
Idag fick jag också denna fina ljusslinga av en fin kollega....Tack Marie....
Till sist...detta armband har jag beundrat måååånga gånger när det suttit på ovan nämndas arm...Och nu fick jag ett eget...Tack....
Jag är så glad för mina vänner....tack för att ni finns....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: