Pyssel i lägenheten....

2011-08-10 / 15:00:00


Min systerdotter köper möbler och fixar, och denna telefonbänk har jag köpt av henne, korgarna som står under tillhör gamla hallmöbeln men passar ju lika bra till denna bänk...





Äntligen har jag hittat ett fint överkast som inte behövde kosta skjortan, detta tilltalade mig och finns hos Ellos, använder man rabattkod så kostar det 250 kr



Hittade denna fina gardin på Erikshjälpen och var tvungen att köpa den för den fick mig att tänka på de tyger man hade när jag växte upp, på den tiden när man var ovetandes...


Kommentarer!
Postat av: Sara

vad fint det blir hemma hos dig =)



hoppas man kan komma inom och se det på riktigt :S ska kika efter tid när skolan kommit igång.



kramar

Kommenterat - 2011-08-10 / 16:03:39  | URL - http://combindinglove.bloggplatsen.se
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Maria,har gjort som du,fyndat lite på Jotex.Nya gardiner och överkast och även en dörrmatta med texten Carpe Diem.Just nu är det väldigt jobbigt här med besvärliga människor i släkten.Ska det aldrig ta slut.Vi ska åka till Turkiet om några veckor.Ska bli skönt.Just nu är det bara 12+ här.Ge Leo en kram från oss.Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2011-08-10 / 20:26:47
Postat av: Happyvardag

Och jag har varit urusel på att läsa runt och kommentera. Ser jättemysigt ut i lägenheten och du, småutflykter är väl alldeles utmärkt.Leo vill ju också ha det vanliga...



Kram Mia

Kommenterat - 2011-08-10 / 22:06:11  | URL - http://blogg.mama.nu/happyvardag
Postat av: Jeta

fint du har det hemma Maria, tänker på er! Kramar

Kommenterat - 2011-08-16 / 09:10:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: