Trött och less...

2011-04-16 / 22:36:33

Landvetter 2010
Vi saknar dig storebror, Leo pratade om dig idag, han pratade om era minnen som ni åstadkommit tillsammans...Häromdagen pratade han om den gången när hans vante hade fastnat på isen mitt i smällkalla vintern, hans hand hade blivit så kall, då hade du tagit med honom in på vår pizzeria i närheten, för att värma hans händer under rinnande vatten...Fina brorsa....Han saknar dig mycket, och jag saknar dig ofantligt mycket...


Tunisien 2010
Första resan med bara ett fysiskt barn, jag vill tro att det andra barnet var med ändå...Leo älskar att simma, hoppa i vattnet, skvätta och leka...Men man märkte hans saknad efter sin lekkamrat och bror...Vissa stunder satt han bara på bassängkanten och tittade på de andra barnen, drömmande...Det gjorde ont i mitt hjärta, något så fruktansvärt....
Kommentarer!
Postat av: Kia

Förstår dej så himla mycket Maria,det finns absolut inget värre än det vi har gemensamt.ATT HA FÖRLORAT ETT BARN!!!!Det är helt ofattbart.Krama Leo ifrån oss,Kram Kia och leif

Kommenterat - 2011-04-16 / 23:57:36
Postat av: Hannas pappa

Undrar hur våra överlevande barn kommer att implementera saknaden i sina liv...

Massmis med

Niklas

Kommenterat - 2011-04-19 / 15:11:36  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: