I natt jag drömde...

2011-04-13 / 21:50:50

dsc01283 (MMS)

I natt hade jag värsta natten på länge...När jag vaknade sprängde huvudet och till frukost blev det två alvedon. Samma dröm återkom om och om igen. Jag drömde att Leo ramlade i kanalen,någon hoppade i och letade efter honom men hittade honom inte, helt plötsligt handlade det inte längre om Leo utan om Anthony...precis innan jag vaknar ser jag en våningsäng, i underslafen ligger Leo,medans den övre gapar tom...Jag kunde inte rädda dig mitt barn, gud vad jag önskar att jag hade kunnat det. Jag saknar dig och det är så svårt att leva utan dig...hur ska jag bära mig åt? Jag har ingen aning om det...

Kommentarer!
Postat av: Malin

Det låter fruktansvärt, Maria. Mardrömmarna kommer nog alltid att dyka upp, det vore ju konstigt annars eftersom de handlar om att bearbeta det du går igenom på dagarna. Men förhoppningsvis blir det också många fina drömmar som får dig att känna dig nära Anthony då och då. Hoppas vi ses imorgon. Kramar.

Kommenterat - 2011-04-13 / 22:16:32
Postat av: Anonym

Usch!!visst är drömmarna hemska?Har själv såna drömmar om att försöka rädda de barn som man har kvar som i nästa stund visar sig vara de barn man förlorat...Jag vet inte heller hur man ska bli människa igen men jag hoppas å tror att vi en dag ska få känna lycka igen även om den aldrig blir så fullbordad som den var.hoppas att du ska slippa dessa drömmar,vet hur de känns många stora kramar m

Kommenterat - 2011-04-14 / 08:43:31
Postat av: gertie

Fy för dessa drömmar. Min sambo väcker mig ibland på natten för att jag gråter i sömnen, eller säger konstiga saker. Kanske det är det som vi håller inom oss på dagen som kommer ut på natten. Hoppas du sover bättre i natt. Kramar till dig

Kommenterat - 2011-04-14 / 20:03:53  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Maria!!

Jag tänker på dig och Leo, Jag vet inte hur du ska bära dig åt min vän... Skulle vilja hjälpa dig i din sorg men jag kan ju inte.. Många kramar till dig, vi kanske kan ses nån dag nästa vecka? Jag kan mån´dag em och tisdag em! Kramar Annika

Kommenterat - 2011-04-14 / 20:24:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: