Trasigt hjärta, trasigt armband...

2010-09-07 / 21:35:59



Mitt älskade armband, det viktigaste smycke jag någonsin kommer att äga, har gått sönder i öglan till säkerhetskedjan...Tur att jag upptäckte detta när det hände, nu blir det inlämning imorgon...
Detta armband är så betydelsefullt för Anthony har ett exakt likadant på sig, ännu en symbol som kopplar oss samman...Jag har burit det hela tiden sen det som inte fick hända hände, så det känns tomt på armen nu, hoppas det kan fixas fort...Känns som om det är en del av Anthony....

Kommentarer!
Postat av: Alexandra

Förstår att du vill ha det kvar!!! Massa kramar till dig

Kommenterat - 2010-09-07 / 21:38:45  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Marie Å

Åh, det fina... TUR att du inte tappade det utan att märka. Gick själva låset upp också? Se till att han sätter på en ordentlig kedja den här gången. Du ska ju kunna bära det för alltid! Kram från Marie

Kommenterat - 2010-09-08 / 08:15:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: