Tomhet...

2010-09-18 / 22:50:01
Är det ens möjligt att sakna någon såhär...skulle titta på film på datorn nyss, på något sätt kom ett klipp upp som jag filmade dagen innan Anthony lämnade oss, där han spelade handboll med klassen och hade det så roligt. Jag klickade ner klippet direkt men det var för sent, jag hann inte värja mig för den känslan som rörde upp mitt inre...Han hade så roligt den kvällen och han var så grymt bra på handboll, han stod i mål och räddade sitt lag gång på gång....Gud så jag saknar honom, det gör så ont....Godnatt min skatt...
Kommentarer!
Postat av: Kia

ONT är bara förnamnet Maria,det är så djävligt.Såg en gosse med likadan limegrön Lacouste tröja som Simon hade idag.Åldern var ca 11-12 och samma blonda hår med extra slingor som han gjorde 2 mån innan han blev sjuk.....VARFÖR??????Sköt om dej och försök att få några timmars sömn. Kram Kia

Kommenterat - 2010-09-18 / 23:13:19
Postat av: F R I D A

Det gör ont i mig att läsa det du skriver.. Kan inte ens tänka mig hur ont det måste göra i dig..

styrkekramar..

Kommenterat - 2010-09-19 / 00:04:24  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: änglamamman

Förstår hur ont det gör, kan inte heller titta på de filmerna vi har på Adriàn, det gör så ont att man inte kan andas, våra älskade änglabarn. Många styrkekramar.

Kommenterat - 2010-09-19 / 20:40:51  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: