Mössor....

2010-09-02 / 18:43:05



Vintern är på väg, eller iallafall hösten, jag har slarvat bort min vita favoritmössa, så det fick bli en ny idag, passade på att köpa en likadan till Leo men i andra färger...knasvarning....
Förra årets mössa för båda barnen var en sådan där "Bad hair day"-mössa. Anthony hade en svart, Leo en rosa. Anthony har nu på sig Leos rosa, och Leo ville behålla Anthonys svarta...Frågan är om jag klarar av att se den på Leo i vinter...Därför kan det vara bra att ha en ny mössa som inte påminner om den ett dugg...




Som kontast till mössor blev det också ett par solglas till mig, rosa såklart...
När vi hade vårt inbrott förra oktober så stal de ju mina DKNY solglasögon ala 3000 kronor...
Dessa gick loss på blygsamma 29:- på rea, men de funkar ju de också...

Mamma tänker på dig Anthony, det gör vi alla....




Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Läskigt med inbrott, min kompis vaknade imorse av att en främmande karl tagit sig in i lägenheten :-o sen kastade hon ut han och så tog han sig in i ännu en, o polisen kom men fick inte tag i han. usch.

Ja mössorna ja, Lova & Alvin delade en del mössor ibland och vantar med. Och ännu står Lovas vinterkängor framme, hur det kan bli, men jag förmår mig inte att ta undan dom, det känns som att jag städar bort ytterligare en del av henne då.

Kommenterat - 2010-09-02 / 21:24:33  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Niklas,Hannas pappa

Anthony är med oss i tankarna, visst är det så!

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-09-02 / 22:26:21  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Monica

Så fina ni är i era mössor!

Kommenterat - 2010-09-02 / 22:31:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: