Måndag...

2010-09-20 / 20:15:33
Status que...

Livet suger, för att använda mig av Anthonys uttryck...jag älskar min nyblivna 9-åring, men jag saknar min snart 11-åring...Skit rent ut sagt....Jag fattar inte VARFÖR det måste vara såhär...jag måste vara dum i huvudet, för jag kommer aldrig att förstå....

Gaddat mig idag, utstod fysisk smärta i 2 timmar, gadden är en hyllning till Anthony, bild kommer när plasten är av....När jag satt i stolen och lät nålen märka mig för livet, satt jag samtidigt och tittade på en bild i mobilen på Anthony, då kunde jag hantera smärtan....För den smärtan jag kände fysikt idag är ljusår i från den smärtan jag känner inom mig, i saknaden efter min förstfödde...När tatueraren gick med nålen näst intill ryggraden, skallrade det i skellettet, det känns liksom ända in i själen...men jag skulle göra det om och om igen, bara jag fick min son tillbaks...Det verkliga såret i själen kommer ju inte att läka och bli något vackert av...det kommer alltid vara likt bermudatriangeln där längt in i mitt inre....
Fan vad jag saknar.....
Kommentarer!
Postat av: änglamamman

I såfall är jag oxå det,för jag kan inte heller förstå att min ängel är borta, ibland känns det som han är på sjukhuset på behandling och snart kommer hem, det är så svårt att förstå,så svårt.

Vill gärna se din nya tatuering. Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-09-20 / 21:46:29  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

tänker på dig. Tatueringen är säkert jättefin. Liksom jag älskar min blomma Lova ritade, och jag lät tatuera in. <3

Kommenterat - 2010-09-20 / 22:41:58  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Maria

Styrkekramar ♥

Kommenterat - 2010-09-21 / 09:11:31  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Postat av: m

Har läst din blogg länge nu men inte kommenterat.Har själv förlorat min äldsta dotter hastigt och de du skriver är så sant ,känns som att längtan å saknaden ska få en att spricka eller bli tokig,fastän man har ett barn kvar så är livet ändå tungt utan de andra barnet.många kramar till dig vet bara att de ända vi kan göra är att fortsätta kämpa

Kommenterat - 2010-09-21 / 19:43:08
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hejsan.

Är inne här för första gången idag.

Jag kände att jag gärna vill lämna en hälsning till dig, och verkligen från djupet av mitt hjärta beklaga det du går igenom. Det är verkligen svårt att veta vad man ska skriva efter att ha läst din blogg, det känns som att inga ord räcker till.

Han är så vacker din änglason, så otroligt vacker.

Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig, din familj och din fina son som bor i himlen.



Styrkekramar!

Kommenterat - 2010-09-22 / 12:19:43  | URL - http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: