Leo 9 år

2010-09-24 / 21:03:29
Den 14 september firade vi första födelsedagen i familjen sedan Anthony lämnade oss i stor sorg och saknad....Det var tufft, riktigt tufft, jag ville ha Anthony med, han fattas oss så oerhört mycket...kan inte ens beskriva omfattningen...♥ Om ändå inte Om fanns....



En av de bästa presenterna fick han av sin mormor, en keyboard, han fick också en radiostyrd bil som han älskar av sin pappa...Imorgon har han ett större kalas och då kommer ju fler paket, han är så nyfiken så att han håller på att spricka....



Vi gjorde banantårta, precis denna tårta har jag gjort år efter år när barnen fyllt år, det är en riktig familjetårta....



Tårtan är supersmarrig, Anthony åt alltid tills det kom ut genom öronen av denna tårta, han var en riktig tårtunge...



Självklart ska ju storebror få en bit av sin favorittårta...

Leo har även fått presentkort på SfBio, så idag var vi iväg till Bergakungen för att titta på Marmaduke, en film som var söt stundtals rätt rolig...
När barnen var lite yngre, för något år sen eller så, så hade vi planer på att oss in till stan en lördag och gå på någon bio, det fanns INGEN med tillräckligt många platser kvar för att vi skulle kunna sitta tillsammans alla tre...Så vi åkte hem, släckte ner lägenheten, drog ner persienner, gjorde egna biobiljetter som Anthony stod och tog in iklädd hög hatt. Sen satt vi soffan och kollade på dvd, ätandes popcorn som vi ibland kastade på imaginary friends och gubbar...Vi låtsades att en farbror bakom oss skällde för att vi prasslade för mycket med godiset och för att vi babblade för mycket...Denna gång när vi lekte detta var 100 gånger bättre än om vi hade gått på riktig bio...Ett minne som ligger mig varmt om hjärtat....Denna lilla tillbakablick var något jag ägnade mig åt en stund in i filmen idag, och kände saknaden av den pojke som skulle sitta på andra sidan om mig...

Saknade grabben...Jag älskar dig....♥

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Grattis Leo. Och dessa saknade barn med så många fina minnen de lämnat efter sig.

Väggorden blev finfina. Och tårtan skulle Lova ha älskat. Lova älskade kalas också.

Helgkramar.

Kommenterat - 2010-09-24 / 22:48:38  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vilken fin dag ni gav honom, trots all smärta som finns hos er.



Kommenterat - 2010-09-25 / 10:43:26  | URL - http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: D

Hälsa lilla stora killen med en kram och ett jätte-grattis från mig ;)

Kommenterat - 2010-09-25 / 22:08:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: