Inkännande medmänniska?

2010-09-04 / 20:23:30

Tänk att det finns folk, eller så kallade medmänniskor som verkar göra allt för att få ännu ett extra klick på deras blogg. För så måste det ju vara när någon skriver "fint följt av en glad :) " som kommentar på inlägget tidigare. Ett känslosamt och sorgligt inlägg enligt min mening...När jag sedan kolla vem som ligger i topp på blogg.se för tillfället så är det just denna blogg. Om det nu är så att denna person gjorde så för att hålla sig kvar i topp genom att samla klick till sin blogg så är det ju fruktansvärt sorgligt...

Kommentarer!
Postat av: F R I D A

Det håller jag med dig om. Samma sak för mig har det varit flera gånger. Skriver jag att jag mår jätte dåligt, får jag en kommentar om hur jag mår. Förstår inte..<3

Kommenterat - 2010-09-04 / 20:42:27  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: