En tung dag...

2010-09-08 / 21:40:01

Idag har vart en sådan där dag som jag inte har kunnat sluta att gråta, jag har bara velat ge upp...Jag har så ont under ögonen av alla salta tårar att jag får gå och lägga mig...
När får jag börja leva igen? Just nu överlever jag bara....
Feeling sad....

Kommentarer!
Postat av: gertie

Jag är säker på att du är en jättefin människa och mamma. Önskar jag kunde krama dig på riktigt. Livet är verkligen inte rättvist. Dom där tårarna som aldrig tar slut ska säkert ut. Kom att tänka på. Är du aldrig arg? Det är jag. Jag går runt med en ständig ilska. Och ibland exploderar jag. Till min omgivnings fasa. Usch för alla dessa jobbiga känslor. Hoppas du har en bättre dag idag. Här skiner åtminstonde solen utanför fönsterna. Kram

Kommenterat - 2010-09-09 / 08:47:46  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, det måste vara TUNGT, TUNGT, TUNGT... Massvis med styrkekramar till dig!!!

Kommenterat - 2010-09-09 / 18:02:01  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: