De små sakerna i hemmet....

2010-09-04 / 15:29:59

Jag är som sagt ensam hemma och tankarna går åt till att tänka på hur Leo har det men än mer hur Anthony har det, Leo är jag säker på att han har det bra och någorlunda var de befinner sig och gör...Men min änglason, vad har han för sig, vem leker han med, hur mår han där han nu är?



Dessa tre små ankor köpte jag för något år sedan på en liten presentbutik som skulle stänga och allt såldes för 75% off. De skulle symboliera mig, Leo och Anthony...men en av mina ankungar fattas...han fattas mig, han fattas oss...
Min skruttunge....

Kommentarer!
Postat av: Kia

Dom kommer alltid att fattas oss Maria,våra älskade ungar.Kommer på mej själv ibland "att det måste jag fråga Simon"Men jag får ju inget svar !!!Så mycket som han hjälpte mej med saker,Tv,dator allt annat som krävde en teknisk hjärna.Livet är ett h..vete.Kram till dej och Leo.Kia

Kommenterat - 2010-09-04 / 16:17:58
Postat av: Niklas, Hannas pappa

Idag har vi en H-E:s dag...Dagen då all skit började...Leker månne alla änglabarn tillsammans...? Inga vi och ni...

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-09-04 / 17:38:00  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Anonym

Alla kramar till dig och Leo idag.

Tänker på dig ofta och undrar vad man kan göra för att underlätta vardagen. men så svårt på långt håll.



Kram

Kommenterat - 2010-09-04 / 17:55:24
Postat av: Sara

Det går absolut att skriva ut det och fixa det åt dig.

bara maila. Ta ett som inte är alltför mycket färger på bara. svartvita kort innehåller många färger bara dem.



Finast blir kanske bara ha ansiktet?



Alla kramar till er idag. Skrev en kommentar nyss men vet inte om den kom med. krånglade precis när jag skickade den

Kommenterat - 2010-09-04 / 17:57:21  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: