Anthonys hörna....

2010-09-02 / 22:40:59



Där ljusbrickan nu står stod Anthonys säng tidigare, här tänder jag ett gravljus som brinner dagarna igenom för min lilla änglapojk, och för andra änglabarn som jag nu hoppas att han fått lära känna...
Anthony, hur är Hanna uppe i himlen, har hon ett sådant där smittande skratt som du inte kan låta bli att dras med i? Och lilla Lova, du tar väl väl hand om henne, hon är ju mindre än dig...Sen Kitty och Simon, har du sett skymten av dem? Jag hoppas att Kitty hjälper dig reda ut alla lockar i håret och att Simon tar hand om dig på storebrorsvis, precis på det vis som du tog hand om Leo här på jorden...
Änglabarn, detta ljus brinner för er....ta väl hand om varandra....

Kommentarer!
Postat av: Faster Mia

Så fint du skriver Maria....jag blir alldeles tårögd. Ja vi får verkligen hoppas att alla våra älskade barn finns "där uppe" och att de är tillsammans.

Kommenterat - 2010-09-02 / 22:50:56
Postat av: En förkärlek för svart

Har läst igenom delar av din blogg nu, kunde inte sluta. Så otroligt sorgligt, jag blir så ledsen för dig och din familjs skull som måste gå igenom detta. Världen är så orättvis. Massa kramar till dig

Kommenterat - 2010-09-03 / 08:11:46  | URL - http://karlektillsvart.blogg.se/
Postat av: Kia

Klart att våra älskade ungar är tillsammans.Har pratat med en mkt medial kvinna som log så varmt när jag frågade om våra barn.Det är rena paradiset där dom finns och var och en har egna små kärleksfulla uppgifter.Barnen har den bästa dimensionen och dom har fullt upp.Dom är lite bekymrade över att vi är så ledsna,när deras tid där inte kan mätas i tim,min och sekunder.Dom bara är,som härnere på jorden ute en stund innan vi ska återförenas igen......Mår faktiskt bra att tänka så.Låt helgen vara fin.....Kram Kia

Kommenterat - 2010-09-03 / 08:51:38
Postat av: Marie Börjesson

Hej på dig Maria. Va fint du gjort i Anthonys hörna, en liten symbol att han finns med i era tankar här på jorden, det tycker han säkert om, han sitter nog på ett litet moln där uppe och kikar ned på er, vad ni har för er. Tänker på er.



Jätte kramar från mig till er båda

Marie B

Kommenterat - 2010-09-03 / 09:13:47
Postat av: Eva

http://www.youtube.com/watch?v=uAkRb118vEU



En liten sång till er..............jag älskar den.

Den är så vacker och så sann hoppas jag...........

Tänker på er och hälsa Leo från oss.

Din blogg är så sorglig, men så vacker...........

Kram

Eva

Kommenterat - 2010-09-03 / 11:34:35
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

så fint du tänker & skriver. Ja de måste ju ta hand om varandra nu, och jag hoppas änglabarnen finner varandra. <3

Kommenterat - 2010-09-03 / 13:10:46  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: