Reminder...

2010-10-31 / 11:32:04


När jag skulle ta ut en kopp ur skåpet, fick jag syn på barnens äggkoppar, en till dem var av varje sort, de ska ju vara två...Två här på jorden, inte en på jorden och en i himlen...Det är ju så förbannat fel det bara kan vara...



Tillsammans med Leo har jag letat efter hans halloweenkläder i utklädeslådan, jag fann denna mask...Anthony hade den när han var julegris på förra årets lussefirande...
Skit vad ont det gör i hjärtat, tårarna brinner innanför ögonlocken, jag vill inte ha det såhär....

Kommentarer!
Postat av: Maria

Så alla dessa påminnelser som dyker upp när du som minst anar det.

Livet är sjukt orättvist många gånger!!



Kramar

Kommenterat - 2010-10-31 / 12:43:55  | URL - http://fenix.bloggplatsen.se/
Postat av: Kia

Det är lika jobbigt varje gång när man hittar grejer som hela tiden påminner.....men vi skulle inte heller vilja vara utan påminnelser för då skulle allt vara ännu värre.Då skulle känslan av närhet vara så långt borta.Jag tror att du förstår hur jag tänker.Ses på onsdag.Kram Kia

Kommenterat - 2010-10-31 / 15:03:29
Postat av: D

Vet hur det känns att hela tiden bli påmind om saker man helst vill glömma eller hoppas man drömt. Skickar en tanke och en kram till dig och Leo.

Kommenterat - 2010-11-01 / 00:19:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: