Fredag....

2010-10-15 / 17:14:01
Igår gjorde jag en sak, helt spontant, och något jag kunde göra tack vare att jag fått lite pengar ur en fond hos Svenska Kyrkan....
Jag bokade tågbiljett till malmö, och ett enkelrum på detta hotell....
http://www.booking.com/hotel/se/plaza.sv.html?aid=311094;label=hotel-18022-se-UyIhp0jsvaPc3myhLmC9XQS935106197;ws=&gclid=CL_Us7iR1aQCFQuFDgodDl1xJg



Gillar malmö massa, hade jag inte bott i Göteborg hade jag troligtvis bott där, nu kommer jag för evigt att bli kvar i gbg, jag har ju Anthonys viloplats här...
Leo ska vara hos en av mina närmsta vänner över natten, och det ser han fram emot massor...
Jag hoppas att när dagen jag ska åka (lör-sön i november) kommer vara en "bra" dag...Annars får jag väl avboka...Jag hoppas inte den dagen kommer att vara som gårdagen, eller som idag...För det har vart tunga dagar...
Kommentarer!
Postat av: Kia

Maria,du är otroligt stark även om du inte visste det.Kanonbra att du åker,det kommer att göra dej så stark!!!Njut och bara va.Meddelar dej när vi tänker åka till Götet.Då måste vi träffas.Fredagskramar till dej och fina Leo.Kram Kia

Kommenterat - 2010-10-15 / 20:49:07
Postat av: gertie

Det är kanske bra att ha något att se framemot. Både du och Leo. jag håller med Kia. NJUT! Kramar till er

Kommenterat - 2010-10-18 / 18:52:34  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: