Fredag....

2010-10-22 / 17:49:04

Mår uselt...därav långt emellan inläggen....Jag saknar, jag sörjer, jag är arg, jag tänker, jag överlever, men jag lever inte.....♥

Kommentarer!
Postat av: Emma F.

Vännen. Vädret passar kanske för dig just nu. regn och blåst utav helvete... tänker på dig.

Kommenterat - 2010-10-22 / 18:13:17
Postat av: D

<Kram>



Tände ljuset idag som vi fick av dig. Min sambos mor skulle fyllt år idag om hon levt. Så vi tände ljus för henne och tände samtidigt ljus för Anthony. Ta hand om dig själv och om Leo i höst mörkret.

Kommenterat - 2010-10-22 / 18:38:13
Postat av: Kia

Vi känner med dej Maria.Vi sitter ju i samma he..vete.Kommer antagligen till Göteborg ngn dag på lovet,kanske en fika någonstans?Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2010-10-22 / 20:21:23
Postat av: Hannas pappa

Maria: Nappa på Kias förslag om du kan. Det kanske är precis vad du behöver (av möjliga företeelser) just nu.

"Massmis med" från ett vädermässigt kalt men känslomässigt varmt Halmstad

Niklas

Kommenterat - 2010-10-22 / 20:58:22  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Marie-anne Thörnström

Kära Maria Jag beklagar av hela mitt hjärta din stora sorg efter din vackra son. Att behöva begrava sitt eget barn är det värsta som någonsin kan hända en förälder. Det är fel turordning. Det är barnen som skall begrav sina föräldrar den dag vi blir gammla.För 8 år sedan så miste jag min älskade son Marcus och livet blev aldrig mer som det skulle. Jag saknar min vackra son Marcus varje dag,Pratar med honom varje dag och han kommer alltid att finnas med mig, fast jag inte kan se honom.Man kommer aldrig över ett barns död, men med åren lär man sig att leva med den, för att man måste. Jag har ett ok liv i dag men väldigt annorlunda. Har fyra barn till och blev mormor för 2,5 månad sen en liten pojke Cash, Liam, Marcus.han är min prins och den kärleken som jag känner till honom är otrolig, men sen kommer det sorgsna när jag tänker. Tänk vad lycklig Marcus skulle varit nu när han blivit morbror.

Tack för din kommentar om min dikt Jag vet Mamma och du får gärna låna den, bara mitt namn och Marcus namn står under. Eller om du länkar från din sida till dikten. En varm kram till dig från Marie-anne Mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Kommenterat - 2010-10-22 / 21:46:50  | URL - http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.119909
Postat av: Alexandra

Massa kramar...♥

Kommenterat - 2010-10-22 / 22:50:55  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Lillan

Lämnar en massa styrkekramar till dig. Då kan du själv välja när du vill ha en.



Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-10-23 / 00:57:55  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Ja jag flyter nog också bara omkring som i ett vakum för att jag måste vara där, ofrivilligt. Jag saknar min flicka så oändligt oerhört mycket. Jag bara önskar hon skulle storma in hos oss och ropa nu är jag hemma igen.

Men det blir ju aldrig så mer.

Vad jag vill säga är att, du inte är ensam med dina känslostormar.

Kram

Kommenterat - 2010-10-23 / 13:06:55  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: