Änglabarn...

2010-10-03 / 22:06:47


Tunisien 2010, Leo sitter och tittar efter sin storebror, en storebror som  var otroligt saknad på denna resa...

Du är så saknad Anthony, mer än du någonsin kan ana...vet du hur mycket vi saknar dig?
Varför lämnade du oss? Jag vet inte hur jag ska kunna leva livet fullt ut utan dig...Jag vet inte hur jag ska göra....♥ Imorgon är det 7 månader...7 månader av sorg och saknad....

Kommentarer!
Postat av: Marie Å

7 månader. Det känns som en evighet. Samtidigt så overkligt, så hemskt, att det är svårt att tro att det överhuvudtaget har hänt. 7 månader är en alldeles för lång mardröm att inte vakna ur.

Kommenterat - 2010-10-04 / 07:19:50
Postat av: Kicki

Beklagar eran förlust... :(

Kommenterat - 2010-10-16 / 04:40:35  | URL - http://www.johnpeterssonhellstrom.n.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: