8 månader....

2010-11-04 / 20:09:14


Leo på vår sista Fredrikshamn-resa som en hel familj....



Och jag och Anthony på vår sista charterresa som en hel familj...

Vissa dagar, som idag, kan jag bara inte förstå att han är borta, för att i nästa sekund bli smärtsamt medveten om att han faktiskt är det....
8 månader ifrån dig Anthony, det känns som en evighet, det ÄR en evighet....
Jag önskar att när vi ses igen att du kommer uppleva allt som att tiden gått obemärkt förbi och att du säger "Vad snabbt du kom mamma!" Jag hoppas tiden för dig inte går lika sakta som för oss som är här på jorden...För om tiden går fort för dig så kanske, kanske jag kan stå ut....
Jag saknar dig nu och för alltid....
Kommentarer!
Postat av: Happyvardag

Precis så som hundar inte kan uppfatta tid, så tror jag det är där uppe bland stjärnorna också. Och jag tror verkligen att våra små änglar finns med oss, ser och vägleder oss. De finns bara i en annan nejd - i ett parallellt tillstånd. Det är därför man kan prata med dem och uppleva saker tillsammans fast på ett annat sätt. Åtminstone skänker det mig tröst - åtminstone gör det att jag sätter en fot framför den andra och fortsätter vägen framåt, livet. Kram Mia

Kommenterat - 2010-11-04 / 20:50:38
Postat av: Anonym

som jag skrev innan.. din änglapojke är verkligen den finaste av dom alla. Må han finna frid

Kommenterat - 2010-11-07 / 21:29:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: