Tack....

2010-11-12 / 21:55:37




Jag har så fina människor i min närhet som jag har äran att kalla mina vänner...idag fick Leo ett försenat födelsedagspaket av fina Emma, det blev en succè....



Och i brevlådan kom detta från två andra änglaföräldrar.....Tack underbara ni!



Som om inte det vore nog...jag har en kompis som äger en restaurang, och han kom förbi med min och Leos favoriträtt...Jag är så tacksam....om några dagar kommer han förbi med husmakost i matlådor till oss, och när jag helst vill ha sushi så är det bara att ringa så kommer han förbi...Fina vänner som ställer upp...Kan inte uttrycka min tacksamhet i ord....

Ni är jättefina, tack för att ni finns för oss nu när livet har vänts upp och ner....


Kommentarer!
Postat av: Linda Hilldén

Skönt att ha så fina vänner i sin närhet. Sånna som ställer upp och ger energi istället för att stjäla den! Jättefina bilder.

Gratta Leo i efterskott <3

Kommenterat - 2010-11-12 / 22:14:48  | URL - http://anniquasdotter.blogg.se/
Postat av: D

Skönt att läsa Maria. Att mitt i allt elände finns det öar av positiva saker. kramar från mig och familjen här

Kommenterat - 2010-11-13 / 00:32:48
Postat av: Martina

Usch så gott det såg ut...nu blev jag väldigt hungrig såhär mitt i natten.

Kommenterat - 2010-11-13 / 00:55:25  | URL - http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Kia

Så glada vi blev att ängeln kom fram dagen efter jag skickade den.Ikväll ska vi till fina vänner på middag.Vi ska hem till en av Simons bästa kompisars föräldrar.Dom har verkligen brytt sig om oss hela tiden.Kompisen vill gärna träffa oss för att se att vi mår efter omständigheterna bra.Gulligt!Ha en bra lördag.Kram Kia och Leif

Kommenterat - 2010-11-13 / 15:09:22
Postat av: Marie Å

Åh, matleveranserna är verkligen lyxiga... Ser gott ut, även för en som inte älskar sushi. Stort tack för det fina pärlbandet - urfint!! Hoppas ni hade en fortsatt mysig fredag, fick tag på en fin doppresent till slut men fick cykla in till stan, fann inget i Haga! Ha en fin kväll, ses på måndag!! Kram!

Kommenterat - 2010-11-13 / 17:56:11  | URL - http://marieakerblad.blogg.se/
Postat av: happyvardag

Vet du vad Maria - det är säkert jättelätt att ställa upp för dig,eftersom du säkert själv har gjort sådana saker. Det är aldrig svårt att vara snäll mot någon som är snäll. Din tacksamhet är ett bevis på det.



Så fin skyddsängel! Kram till dig!

Kommenterat - 2010-11-13 / 20:45:22
Postat av: gertie

Så gott med Sushi. Bra med riktiga vänner. De är behövda, Ha det så bra det går. Kram

Kommenterat - 2010-11-13 / 21:11:22  | URL - http://kittyhansens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: