Kommentar...

2010-11-08 / 20:33:37
Fick en kommentar, eftersom du (Lina) inte har någon mailadress medskickad så får jag svara här...

Hej!
för oss nya läsare, så skulle det vara intressant med ett inlägg om vad som hände din son
Kramar...

Jag har i flera inlägg tidigare skrivit att jag inte vill prata om de fel han hade inom sin lilla kropp som ledde till att han gick bort...Det är för tufft att prata om det helt enkelt....Och jag kan inte för min värld förstå hur ordet intressant passar in i sammanhanget....
Men jag tackar för kramen och tar den till mig..../Maria
Kommentarer!
Postat av: Kia

Maria,det vi pratade om när vi träffades i Göteborg stämmer till 100%.Vi som har förlorat ett älskat barn vet hur helvetet är och då propsar inte vi på några "intressanta inlägg"hur barnen avlidit.Men dom som inte har vår helvetes erfarenhet har inte en susning om vad vi går igenom.Det är bara att beklaga,det finns absolut inget intressant för andra att veta!!Att vara en medkännande medmänniska med empati är nog det finaste man kan ge en förälder i svår obegriplig sorg.Det räcker.....Kramar till dej Maria,du vet var vi finns Kia och Leif

Kommenterat - 2010-11-08 / 21:56:17
Postat av: Hannas pappa

Vi "gamla läsare" vill dock gärna ha en uppdatering av hur du mår just idag Maria,

"massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-11-09 / 16:58:00
Postat av: D

Bra sagt av Kia tycker jag. Kram från mig med familj också Maria.

Kommenterat - 2010-11-09 / 19:40:34
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Byrån, jo det är en Ikea, men det var nog en annan än Malm har jag för mig, lite billigare ännu men jättepraktisk. Egentligen innehåller den Alvins kläder, vi har dåligt med utrymme för huset är ett litet torp bara så då får man komma på lösningar till allt.

Kommenterat - 2010-11-09 / 20:42:51  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: