Vi saknar dig....

2010-05-21 / 17:33:38



En lillebror på ingång, han har sin egen lilla stol stående bakom stenen att sitta på, och nästan varje gång vi är där blåser han såpbubblor för dig...




Västra kyrkogården, där din viloplats återfinns är väldigt vacker, önskar bara att jag inte hade behövt bli varse om just hur vacker den är på detta sättet. Men nu när det är som det är, och när jag inte kan vrida tillbaks tiden för att få ha dig här igen, så är jag glad att du är omgiven av skönhet.....

Kommentarer!
Postat av: Malin

Hej Maria,



vilken fin bild på gosiga Leo. Mötte honom en dag när han var på väg ifrån skolan och han gick fram mot vagnen med en gång för att titta på Alva. Tänker på dig varje dag men har svårt att få tiden att gå ihop nu när jag är ensam med barnen under veckorna - vilket gör det så svårt att hälsa på dig. Andreas jobbar väldigt mycket även när han är hemma i Göteborg. Hoppas att jag kan hälsa på snart, kanske i helgen? Vad fin bloggen är förresten med den nya utseendet, det är fint med rosa. Många kramar från Malin.

Kommenterat - 2010-05-21 / 21:20:14
Postat av: Maria

Jag vet hur det är Malin, jag har ju trots allt levt med två kottar själv så länge...Vi hörs snart...Kram M

Kommenterat - 2010-05-21 / 21:52:00  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: