Solig söndag...

2010-05-23 / 21:36:02

Idag har jag och Leo varit hos dig en lång stund, vi hade picnic i gräset, Leo cyklade dit och jag promenerade...
Vi gick vägen inom din hemmaplan i fotbollen och jag hade ingen aning om hur jobbigt det skulle bli att se alla dina forna lagkamrater träna, du skulle ju vara med där, nu fattades du...



Här plockar Leo maskrosor som han ville lägga hos dig, han var väldigt nöjd med den lilla buketten med spretande korta och långa stjälkar...



Vi spelade musik för dig från mammas mobil, hiphop såklart, det blev lite Akon, 50 cent men även lite Michael Jackson.....




Detta träd står snett ovanför dig, där under i skuggan av bladen som flyr vinden fann jag och Leo ro idag...




Jag älskar er båda....

Kommentarer!
Postat av: Maria

I min blogg hade jag först bara 2 bilder, men sen hittade jag den andra och ville ta en bild i samma kläder ett år senare..



Klart du kommer få uppleva fin kärlek en dag :)



Hoppas att allt är bra med er, att ni kämpar på och få må bra snart..



Kram

Kommenterat - 2010-05-25 / 13:29:09  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: