Solig onsdag...

2010-05-19 / 10:32:55


 
På morgonen innan skolan ville lillebror spela biljard, javisst svarade jag utan att tänka mig för, biljardspel var ju lite vår grej under våra resor, för att du skulle få ensamtid med mig lite så ägnade vi oss åt att spela. Du spelade även flera gånger per dag med barn av olika nationaliteter, framförallt när vi var i bulgarien då ett bord stod i lobbyn. Det är så underbart hur barn kan umgås på ett okonstlat sätt utan att kunna tala samma språk. Men återigen väcktes minnen till liv, tillbakablickar som jag inte riktigt kunde värja mig emot, som jag inte förrän i efterhand förstod vad de skulle röra upp inom mig. Livet kommer ju att vara såhär, minnen vart jag än vänder mig, minnen som smärtar men som emellanåt även gör mig varm. Med tiden hoppas jag att jag bara kan tänka tillbaks med glädje över minnena, att de kommer göra mindre ont. Det är ju fina minnen, skapade av dig....

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: