Tänkvärt....

2010-05-10 / 17:22:20



Jag läser andra bloggar som handlar om ungefär samma sak som min, jag ser det som terapi att både skriva och läsa andras liknande bloggar...Läste så tänkvärda ord häromdagen, jag tror att det hade gått 10 månader sen hennes son gick bort (Carina, snurrar jag till det ber jag om ursäkt)....Hon skrev iallafall på sin blogg liknande " 10 månader, så kort tid tillsammans men en evighet ifrån varandra"....Det är precis så det känns, det känns som det var så länge sedan jag träffade dig nu Anthony, fick känna dig, fick väcka dig på morgonen, och fick göra din frukostgröt. Tanken skrämmer mig så att det kommer ta kanske minst 50(om man får vara frisk) år till innan jag får umgås med dig igen. Det är ju evigheters evighet, jag saknar dig bara med för varje dag som går...Hur ska jag bära mig åt för att kunna glädjas ända in i själen igen för saker i vardagen....
Leo pratar om dig Anthony, mormor saknar dig så oerhört, mamma älskar dig....du finns i våra hjärtan...

Kommentarer!
Postat av: Carina Johansson

Ja visst känns det precis så...som en evighet denna tid -en evighet som aldrig tar slut. Saknad i evighet...

Kommenterat - 2010-05-12 / 19:49:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: