Neverending story...

2010-05-10 / 21:47:51

                                                                                                                                                                     










































Körbärsträden uppfattas av de allra flesta som väldigt vackra
man väntar så länge tills de ska slå ut och göra innergårdarna till en fröjd för ögat. Där vi bor finns det otaliga av dessa rosa träd. Men jag har minnen som bara gör det svårt att se dem. När barnen var små fyllde de fickorna av dessa små blad, och sedan hade vi spår av mjuka rosa blad i lägenheten efter det. Jag vill ha det så igen, vill vrida tillbaks tiden och få dig tillbaks Anthony, men det går ju inte, jag vet det....Nu vill jag bara att körsbärsträden ska sluta blomma....
Saknad.....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: