Favoritbilden på dig och mig....

2010-05-23 / 08:45:26

Idag ska jag försöka hitta ett sätt att klara mig utan dig, jag vårdar tiden vi hade inom mig....



Jag saknar dig...

Kommentarer!
Postat av: Åsa Olofsson

Jag vet att mina ord inte är mycket att ta på i din sorg men jag tänker på er alla. Hoppas att du kan ta ett steg fram för varje dag.



Tjollan.

Kommenterat - 2010-05-23 / 11:57:34
Postat av: Anna Karin, Tims mamma

Åhh vilken underbart foto! Det gör mig så ont att vi inte får ha dem hos oss. Tack för ditt fina inlägg. Hoppas att vi kan höras av. Ha en fin morsdag i morgon. Varma kramar Anna Karin

Kommenterat - 2010-05-29 / 14:15:05  | URL - http://hem.bredband.net/b3331
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: