Söndag

2010-03-28 / 10:59:23

Idag bär det av till Ikea, jag måste köpa förvaringslådor till alla dina kläder, skor och leksaker, ska ställa in det i garderoben...andra minnessaker som teckningar, saker du gjort i slöjden och annat får vara kvar framme sålänge i någon fin minneslåda, en låda jag kan plocka fram och titta i ibland tillsammans med lillebror....Igår när vi var på freeport och köpte flera par skor väldigt billigt, så hittade jag ett par addidas i blåvitt, dem hade du älskat, gick å tittade på hoodtröjor att ha till vintern, hittade en fin men tänkte att denna kan ju inte Leo ha eftersom han är så rund om magen, men Anthony passar den ju...sen kom jag på mig själv....Likadant säger jag fortfarande "dem", fast nu är det ju bara en hos mig som jag kan se, den andre är inom mig....Mamma vill så gärna ha dig tillbaks, vill inte ha det så här...får sån ångest ibland så jag vet inte vart jag ska ta vägen....Tänker fortfarande på begravningen, hur vacker men otroligt sorglig den var...ska beskriva den närmare någon dag när jag orkar...
Här är ett foto på den affisch som vi i sista sekund fick tag på och kunde stoppa ner minutrarna innan vi lastade in din lilla kista...du visste ju att vi gått i skolan tillsammans, jag och Anders Svensson, och tyckte det var dumt av mig att jag inte tog nån autograf när jag väl hade träffat honom ibland och pratat en stund...Men nu min fina så har du din autograf....Den ligger på din vänstra sida nära ditt huvud, visa den för de andra änglabarnen så blir de nog imponerade....Mamma älskar dig, kan inte säga det tillräckligt många gånger...Kommer alltid älska dig, glöm
aldrig det...Puss min fina.....
Ps...Tack så mycket för hjälpen Anders....

Kommentarer!
Postat av: Sara

Vet inte vad jag ska säga Maria. Himla fint av Anders Svensson göra det. Inne läser här flera gånger varje dag. Önskar dig all styrka du kan få.

Kramar Sara

Kommenterat - 2010-03-28 / 11:08:40  | URL - http://karlekovervinnerallt.blogspot.com
Postat av: Linda Hristovski

Fint gjort av Anders, fint du skriver maria.

Kommenterat - 2010-03-28 / 16:53:17  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: