Saknaden är så stor

2010-03-24 / 09:15:15

 

 



Mamma saknar dig något oerhört, fina fina du....

Vad jag önskar att du kom tillbaks till mig, om jag bara fick göra gröt till frukost igen, om jag bara fick kamma dina ostyriga lockar, om jag bara fick ta fram dina fotbollskläder igen, om jag bara  fick hålla om dig igen...då vore jag lycklig.
Jag älskar dig mitt hjärta, för alltid.../Mamma

Kommentarer!
Postat av: Malin N

Hej gumman,

vilken jättefin blogg du har gjort. Jag tänker på dig hela tiden här i Värmland. Vi ses snart, Malin.

Kommenterat - 2010-03-24 / 12:10:14
Postat av: Sofia

gråter och får svårt att andas när jag läser... näsan är tät och bara tanken att gå igenom det ni tvingas göra får mig att bli helt lam i kroppen, och jag förstår inte att det kan vara sant... så orättvist och ofattbart!

Kommenterat - 2010-05-27 / 00:25:17  | URL - http://www.moyadesign.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: