Mästerfotograf

2010-03-29 / 23:53:00



Titta på detta otroligt vackra foto, tack Emma för att du fotade, detta är deffinitivt min favorit.

För er andra som inte var med så är det en del av vårt hjärta från mig och Leo, kyrkan var supervacker med alla levande ljus, men lade ni märke till att ett av alla dessa hade slocknat, är det ett tecken?

Idag har jag pratat med en mamma från en förening VSFB-Vi som förlorat barn, det kändes skönt att prata med någon som faktiskt förstår precis vad man säger och menar, även om man ju inte vill önska ens sin värsta fiende vad som hänt. Ingen männiiska ska behöva gå igenom något sådant...Vi pratade i nästan 2 timmar och jag förstår inte vart tiden tog vägen....ska såsmånigom börja gå deras möten som de har också på den föreningen...kanske kan hjälpa en....

Men en sak som verkligen inte hjälper just nu är att jag fortfarande får blombud, jag förstår att ni gör det med välmening, men jag mår mycket dåligt av att bli mer påmind än jag måste varje dag...Så tack för omtanken, men köp hellre en bukett till Anthonys grav eller sätt ett lljus om ni har vägarna förbi....

Idag var vi förbi graven med fler blommor och ljus, beställde gravstenen och sen bort och snacka lite med Ursula på begravningsbyrån. Fick äntligen fatt i Anthonys fotbollströja. Nummer 3 på ryggen för att det var mamma lyckonummer, så fint av min lilla  kille...hade jag ingen aning om att han ville ha den av den anledningen utan det var en lagkamrat som sa det på älsklingens minnesstund i klubbstugan....

Har idag handlat supervackra fotoalbum, ser ut som sådana lite dyrare från nån ateljè ...men icke...dessa var på rea i frölunda så vi slapp bli ruinerade...så nu blir det till att sortera foton på ädelstenen som numera bor i mitt hjärta

Nä nu får det vara slut för dagen....Sov med änglarna min lilla vackra!

Kommentarer!
Postat av: Astrid

När jag dör är jag alls icke borta fast

min kropp blivit mull min vän.

Ty med allt som susar och sjunger

skall jag komma igen.

Genom fåglarnas kvitter i träden,

genom fjärilars fladdrande slag,

genom flingornas dans på Er ruta

skall jag ge Er en hälsning var dag.

Och när björklöven spricker om våren

ch ni känner en varmare vind,

skall ni ana min själs odödlighet

när jag dunlätt kysser er kind.

Och då vet ni: Jag är inte borta nej,

men mer nära, än ni kan förstå.

Genom allt som susar och sjunger skall min hälsning med kärlek er nå.



Kommenterat - 2010-03-30 / 13:03:55
Postat av: Emma

Då kan jag förstora det åt dig. vilken storlek vill du ha? Bra att du tyckte om det :)

Kommenterat - 2010-03-30 / 16:42:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: