Jag måste ha retat gudarna, måste ha gjort något fel....

2010-03-29 / 09:37:27

Är du en av tusen små, är du han dom väntat på, du mitt lilla barn en ängel givit namn, är du jordens dolda skatt....



Mamma saknar dig....

Kommentarer!
Postat av: Michelle Malmberg

Maria,Leo vi hade en fin ljuständningscermoni i Norge Nadjas Liv och lilla norskan Bianca .Det blev en jättefin stund med mycket allvar och kloka ord från 7 åriga Liv.Hon sa att jag gråter inga tårar mormor för jag vet nämligen att det är inget konstigt i himmlen,hans himmelfamilj va där och blev jättaglada!Men också ledsna för er jordfamiljen!Det får du säga till mamma Maria så hon inte blir så orolig.Så underbart med de kloka små.Kram Michelle vi ses snart..

Kommenterat - 2010-03-29 / 13:38:49
Postat av: Maria

Tack Michelle...saknar dig....Kram....

Kommenterat - 2010-03-29 / 13:58:46  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: