En tung morgon....

2010-03-25 / 10:33:30
Leo gick till skolan och mamma skulle klippa håret inför morgondagen, hon ville vara fin för dig Anthony, så nu sitter jag själv och skriver. Var inne nyss och kände på din säng, vad jag önskar att du skulle sova i den igen...Ditt altare går jag ofta till oxå, på den höga byrån står bl.a blommor, levande ljus och ett foto på dig...är inne och pussar på fotot titt som tätt, pratar lite med dig, kan du höra mig min älskling?

Fick lite saker från skolan idag, t.ex så låg det i påsen ett diagnostiskt test i engelska som du gjort, vad grym du är i engelska mitt hjärta, precis som jag var när jag var i din ålder, du har ju många gånger sagt att du vill följa i mina fotspår, det kan man ju säga att du gjort med många saker...Det kom också en video på cd-skiva som ni spelat in hela klassen, det såg ut som du du tyckte det var väldigt kul att spela in den och du levde dig in ordentligt...Men kanske borde jag väntat ett tag med att se den för efter blev jag bara helt sänkt....

Hur har du det nu? Är det varmt där du är, du gillade ju aldrig att ha på dig för mycket kläder så jag hoppas du slipper det nu...och jag önskar att du har en massa jack russels runt dig...Vi har haft en hel del besök av just en sådan hund, den heter filippa, leo har förälskat sig i henne totalt...Har du sett filippa när hon vart här?

Imorgon är begravningen, hur ska jag fixa den, det vet jag verkligen inte...Kommer jag att överleva den? Har inhandlat mitt första månadskort sen 1998, måste ju kunna åka till dig varje dag nu....Gud vad jag saknar dig fina lilla gubben.....

Idag är det våffeldagen, när Leo kommer från skolan kommer filippa förbi en stund, sen ska han och Magnus göra våfflor....Vi ställer in en våffla med sylt och grädde hos dig också såklart....Du finns i mitt hjärta tills den dagen vi ses igen....saknar dig...En massa kärlek till finaste Anthony och en puss i pannan..../Mamma
Kommentarer!
Postat av: Linda Rundberg

Älskade vän.... tänker på er hela dagarna... det saknas en ängel, tomheten är så stor....

Kommenterat - 2010-03-25 / 11:41:35
Postat av: Simons mamma, Gunilla.

All min styrka till dej!

Kommenterat - 2010-03-25 / 19:53:41
Postat av: Linda

Vad otroligt fint Maria, all kärlek och styrka till dig. Vi ses i morgon!

Kommenterat - 2010-03-25 / 19:59:55  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Astrid

vad fint du skriver Maria!men klart det e dina tankar om lille Anthony, och tack för att du delar med dig av din sorg. Mina tankar var hos er extra mycket idag, men dem är där varje dag........KRAM!

Kommenterat - 2010-03-26 / 18:20:41
Postat av: Monica L

Det du skriver berör. Mina tankar har varit hos dig idag...... Och Anthony.

Varma hälsnigarl

Kommenterat - 2010-03-26 / 18:56:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: