Varför du?

2010-06-17 / 21:19:45

Dagen har varit vidrig utan dig, känner mig lamslagen och så fruktansvärt ledsen, en dag som ska vara så ljus och full av liv inför stundande sommarledighet kändes istället som ett slag i ansiktet...Jag saknar dig Anthony, något så enormt mycket, det gör så ont....På skolavslutningen sjöng en flicka solo " Himlen är oskyldigt blå", den sjöng Johan på din begravning, det kändes som om någon högg mig i hjärtat, om och om igen....
Mitt liv är delat i ett före och ett efter, jag kan aldrig gå tillbaks till den jag var innan, livet kommer aldrig bli likadant igen....



En liten ängel


Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
När dom klippte banden,
orkade inte mitt hjärta att slå.

Älskade pappa,
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra,
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst,
men lyssna till era hjärtan
och ni kommer höra min röst.

jag finns inte bland er,
men jag finns ändå
Jag hör era böner
och älskar er så!




Grattis på avslutningsdagen....



Din fina vän ägnade timmar åt att hitta fyrklöver till dig....

If i could turn back time.....i would....





Kommentarer!
Postat av: Linda Hristovski

Ni fanns i mina tankar idag, mer än vanligt Maria.

Jag var på Oliwers första skolavslutning, och tänkte på er. jag tycker så jäkla synd om er... Leo som mist sin storebror.tusen kramar till er båda

Kommenterat - 2010-06-17 / 22:30:11  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

<3

Kommenterat - 2010-06-17 / 23:07:25  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Kia

Håller med dej om att skolavslutningarna är jättejobbiga.Min man som är lärare har inte orkat vara med på en enda sen vår Simon lämnade oss.Det är 2 år sedan.Jag brukar förklara för vänner och bekanta att vårt liv är ett pussel.Men vi kan aldrig mer lägga vårt för det kommer alltid att fattas en bit.Hoppas att ni får en solig sommar.Kram Kia

Kommenterat - 2010-06-18 / 06:05:05
Postat av: Linda Hilldén

Hoppas att dagen gått bra!

Tänker så mycket på dig och Leo <3 Kan fortfarande inte fatta, måste vara fruktansvärt. Jag har hört att första året är värst, för då kommer alla saker man måste göra utan Anthony för första gången. Hoppas att det blir lite lättare för er även om livet givetvis aldrig blir detsamma <3

Älskar din blogg, den är så fin!

Många styrke kramar från oss <3 <3 <3

Kommenterat - 2010-06-18 / 11:08:28
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Här läst lägre tillbaka i bloggen lite och vilken fin vän han har! Som letar fyrklöver!

Att behöva begrava sitt barn är inget annat än fel.

Vad vacker han har vid graven, sådan fin pojk!

Kramar!

Kommenterat - 2010-06-21 / 10:10:37  | URL - http://beylejd.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: