Ännu en ny vecka...

2010-06-14 / 12:18:54

Jag minns dagen när jag gjorde denna tatueringen, ni var så uppspelta över att se era egna namn på huden. Detta fotot tog du Anthony och du och Leo fick även hjälpa mig varje dag för att tvätta och smörja den.....Denna vackra tatuering upptar min högra skuldra, nu har jag planer för min vänstra, planer jag hoppas kunna förverkliga när jag börjat jobba igen i framtiden, just nu räcker inte pengarna till mycket. Att vara sjukskriven är inte direkt ett liv att föredra...Planerna för nästa tatuering inbegriper såklart dig min änglapojke, motivet behåller jag för mig själv tills vidare.....

Många har frågat hur det blir i sommar, om det blir någon resa för mig och Leo. Det kommer det inte att bli, jag har helt enkelt inte råd. I början kändes det helt osannolikt att någonsin resa något mer, men nu känns det stundtals inte lika otroligt. Jag skulle vilja åka till någon liten grekisk ö någonstans, så liten att det inte knappt finns några affärer, en ö som man måste ta båt till från fastlandet. Där vi bara kan få vara med varandra, bara vara i harmoni med havet och naturen...Få gå barfota i sanden, plocka snäckor och stenar till Anthonys minneshörnor här hemma...bara få vara....
Vi får se när det blir verklighet...
Saknar dig...

Kommentarer!
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Fin tatuering.

Hoppas ni tyckte om lite kanel i plätt/våffelsmeten. :-)

Fy vilka tunga dagar man har, allt är så jäkla svart.

Kommenterat - 2010-06-14 / 13:21:04  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: linna

hej

nu är jag lessen om jag trampar på nån öm tå. det är inte min mening och så. har läst din blogg här nu och blivit måttlig lessen.

får jag fråga vad som hände? döden verkar komma så plötsligt för vissa och vad jag förstått det som gjorde det så för er? jag är lessen om jag trampar dig på tårna, du måste inte svara.

varm kram

Kommenterat - 2010-06-14 / 14:42:05  | URL - http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: linna

det är absolut inte nån fara. vissa saker ska vara privata. ♥ och det är BRA att du kan skriva av dig här. och jag som "ser" spöken och sånt kan lova att du kommer träffa din son igen! han var bara menad för himlen i förtid. fortsätt blogga o skriva av dej, det tror jag är bra. ha en fin kväll! :) kramar linna

Kommenterat - 2010-06-14 / 18:41:17  | URL - http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Marie Börjesson

Hej Maria, ett tag sedan jag skrev till dig, men tänker på er titt som tätt, tar mina svängar hit ut till din blogg lite då o då. Du skriver så fint och tar underbart fina bilder. Förstår du har en dag upp och en dag ner, hoppas allt börjar se lite ljusare ut för dig, men förstår du har det svårt.



Kramar Marie.B <3

Kommenterat - 2010-06-14 / 19:44:46
Postat av: Kia

Hej,känner med dej och jag vet Vi förlorade vår Simon 13 år för drygt 2 år sedan(Hjärntumör)Läste i Hannas pappas blogg där han nämnde bl.a vår Simon och din lille kille.Det känns om om våra änglabarn har det bra ihop.Vi kommer att träffa Hannas föräldrar om ett par veckor i Varberg,i Barncancerfondens hus.Sköt om dej och din andra lille son. Kram Kia

Kommenterat - 2010-06-14 / 22:11:06
Postat av: Ev@

Hej .. Snubblade äver din sida när jag letade efter bilder på nätet .. "Stenar med budskap".

Blev att jag började läsa och det verkar som du inte skriver mer på denna blogg menjag vill ändå lämna en stor styrke kram tll dig !

Kommenterat - 2011-05-07 / 08:15:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: