Tomhet...

2010-06-04 / 19:18:36


Din alldeles egen kandelaber står nu tänd, vi tänker på dig....

Kommentarer!
Postat av: Malin N

Tre månader idag - det känns som så mycket mer på något sätt, för det har hänt så mycket sedan dess. Tänder ett ljus ikväll för Anthony och skickar en stor kram till dig och Leo.

Kommenterat - 2010-06-04 / 21:52:52
Postat av: Marie Å

Håller med Malin. Tre månader som känns som en evighet. Stenen var väldigt vacker, likaså ljusstaken du tänt för honom. Jag önskar jag kunde ge dig styrka att orka gå igenom allt detta. Du ska veta att jag tänker på er många många gånger varje dag. Vi ses snart. Kram

Kommenterat - 2010-06-05 / 00:05:29
Postat av: Maria

Tre månader känns som en evighet nu när jag varit ifrån honom, är man tillsammans känns inte 3 månader som någonting...jag saknar honom, saknar honom, saknar honom....

Jag vill inte detta...

Kommenterat - 2010-06-05 / 11:03:18  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: