Tårar...

2010-06-06 / 19:37:59

Vad gör man när de "negativa" känslorna tar över, när man känner att man bara kan gråta, mest hela tiden, jag går ifrån små stunder, in i barnens rum, till Anthonys altare, eller in på toaletten. Ibland går jag ut på balkongen, när Leo sitter och är upptagen vid datorn eller pratar med mormor...
Leo förtjänar en glad mamma. men jag känner mig så ledsen, men jag vill inte att han ska behöva se mig så....

Nedan en teckning Leo kom hem med häromdagen...jag önskar jag kunde se på allt på samma sätt, han är så klok...

 Leos förklaring, från nederkant:
En linje för gräset på sommaren, och en linje för havet
Det svarta till vänster är Leo och bredvid honom står ett äppelträd
Sen regnmoln, för ibland är man ledsen,
men solen kan lysa ändå ibland
Sen våra initialer för Anthony, Leo och Maria, och vi är fåglar i skyn...

Fina tankar från ett barn som varit med om det värsta, att förlora sin lekkamrat, ledsagare och beskyddare...
Finaste bröderna....




Kommentarer!
Postat av: cina

Underbara Leo.

Många tankat till er Maria.

Du ska veta att du finns i mina tankar, du är en underbar Mamma.

Kram Cina

Kommenterat - 2010-06-06 / 23:16:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: