Tänkvärt...

2010-06-11 / 21:18:48

 
                                
”Tid är allt du har. Och en dag kanske du upptäcker

                                   att du har mindre tid än du tror" Randy Pausch

Läste dessa tänkvärda ord idag på en annan blogg som jag följer, visst är det så...
Just nu upplever jag att tiden rinner mig ur händerna...

Kommentarer!
Postat av: Tebbe

”För en tid, är vi i varandras liv, och den tiden vill jag dela med Dig. Skapa Lust, Kärlek och Harmoni, för vem vet när Livet är förbi. Så fyll min Tid och fyll mitt liv med allting utav dig, så står jag här, där Kärlek är min Tid och Lust till Dig”



Såg denna på en blogg likså. Vackert..

Kommenterat - 2010-06-11 / 22:05:47  | URL - http://glohria.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: