Saknaden...

2010-06-05 / 09:09:33

Idag tänker jag på Lovas familj som begraver sin änglaflicka ....

Natten har varit bedrövlig, det var ett tag sen jag sov så himla dåligt. Har vaknat många gånger och varje gång tänkt tankar och frågor som förgör en....

Jag kommer aldrig igen resa med mina två grabbar....
Jag kommer aldrig mer gå på en skolavslutning där du bär din gubbhatt och kramas sådär gott med dina klasskompisar som du brukade göra....
Jag kommer få vänta evigheters evighet innan vi sammanlänkas på samma sätt igen...
Din själ är gammal och klok, men kommer din kropp alltid vara 10 år? Kommer du alltid vara ett barn?
Har du det bra där du är nu, eller mår du bara dåligt av att se vår saknad och våra tårar här på jorden?

Jag saknar dig oerhört, jag vill att du kommer tillbaks.....

Varför just du, varför?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: