Ledsamhet....

2010-06-20 / 09:35:59


Det blir inte bättre...
Jag kommer aldrig bli bra...
Utåt kanske jag ler,
men hur jag mår på insidan är det ingen som ser...
Jag vill inte acceptera det här, varför måste jag det?
Jag kommer aldrig att förstå,
jag vill inte förstå,
för då känns det som om det skulle finnas en mening med allt...
Det kan inte finnas en mening med att du lämnade oss alla så tidigt Anthony,
det kommer aldrig att finnas en mening med det...
Du fattas mig, du fattas oss....

Kommentarer!
Postat av: Madeleine

Du skriver så fint om din sknade och älskade lille pojke, jag förstår precis hur du känner. En stor varm kram till dig från mig

Och tack för ditt inlägg på min minnessida som jag håller på med för lilla Mathilda, det värmde.

En dag i taget, tänker på dig! Kram

Kommenterat - 2010-06-23 / 01:48:14  | URL - http://www.till-minne-av-mathilda.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: