Kryptiskt blogginlägg?

2010-06-11 / 12:13:33


Siste idioten är visst inte född än....man upphör aldrig att förvånas...
Resten låter jag vara osagt...

Kärlek till mina nära och kära, kärlek till Leo och Anthony....

Ps...Tack alla bloggläsare för era uppmuntrande kommentarer...försöker ta till mig dem sakta men säkert....

 

Kommentarer!
Postat av: emma f

Maria. jag läser allt du skriver och tänker mycket på dig och leo. När jag kommer hem från semster kommer jag gärna förbi er. Jobbade på jollen idag och saknade dig där. Stor kram till dig

Kommenterat - 2010-06-11 / 17:44:12
Postat av: Maria

Kram Emma...ha det fint på din semester. Vi saknar dig. Maria och Leo....

Kommenterat - 2010-06-11 / 19:59:23  | URL - http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det va så längesen nu. Har haft så mkt på alla håll o kanter. Sorry. Men jag har inte glömt er. Jag kommer o hälsar på när jag är hemkommen igen :) kram

Kommenterat - 2010-06-11 / 22:04:26
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Tack för svaret i min blogg. O tack för gratulationen!

Jag tänker verkligen på dig o din familj. Jag har ingen aning om vad som hände din guldklimp, o jag kan inte föreställa mig vad ni går igenom, men jag tänker verkligen på dig, de ska du veta!

O du är stark, de märker jag när jag läser din blogg. Han vakar över er, o han är stolt över hur starka ni är, de lovar jag dig!

Ta vara på dig o familjen.

O glöm inte, du är verkligen JÄTTESTARK! <3

Kommenterat - 2010-06-12 / 20:43:03  | URL - http://nathaliieby.blogspot.com/
Postat av: ullisar

jag hittade hit via en kommentar du skrivit hos Ludmilla och har nu suttit här och läst med tårar i ögonen en lång stund. inte för att omtanke från en främling kan trösta så mycket men jag gör iaf ett försök; jag tycker du är otroligt stark och jag förstår inte hur du och din familj klarar det ni går igenom. all styrka önskar jag er! och en härlig sommar för både Leo och Anthony var för sig, och till dig förståss.

många gosiga kramar och hälsningar från mig!

Kommenterat - 2010-06-21 / 11:56:54  | URL - http://ullrika.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: