Dagen är här....

2010-06-17 / 07:43:49



...då jag måste gå på en skolavslutning med bara ett barn, jag har bara köpt nya kläder till ett barn, och bara förberett ett barn nu på morgonen. Det kan inte bli mer fel..
Grattis till avslutningen Leo, och grattis lilla Anthony, hoppas ni firar ordentligt där ni befinner er, med jordgubbstårta och saft....
Tänker på dig, massor....

Kommentarer!
Postat av: Maria

Tänker på dig extra idag..

Hoppas dagen ändå blir fin och glädjefylld



Kram

Kommenterat - 2010-06-17 / 08:33:22  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: A-C

Maria, miljoner kramar till dig idag.



A-C

Kommenterat - 2010-06-17 / 09:29:27
Postat av: Eva

Hej Maria och Leo



Vi tänker på er <3



Önskar er en bra sommar, så bra den nu kan bli.

Är ofta inne och läser bloggen och blir alltid lika berörd. Den är så fin och känslosam.



Kram

Eva Ulf

Sanna & Ted

Kommenterat - 2010-06-17 / 11:30:24
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

ja fy...jag ser inte fram mot augusti o skolstart, då skulle Lova börjat ettan :-(

bara att se reklamutskicket här för sommarsimskolan smärtade massor, lova hann bara gå ett år i simskola o ta sitt första märke, med vattenvana då hon var 4, ifjol var hon för sjuk.

FY för det här. Men jag hoppas ni får en någorlunda fin dag för det skulle din Ängel ha velat. Kram

Kommenterat - 2010-06-17 / 12:44:17  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: änglammman

Grattis till avslutningen Leo och Anthony.

Kram änglamamman

Kommenterat - 2010-06-17 / 16:53:36  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Marie Å

Åh, vad sorgligt. Alldeles fruktansvärt sorgligt. Klarade du dig igenom dagen? Duktiga Leo som tagit igenom den här svåra terminen i skolan, ge honom en avslutningskram från mig...

Kommenterat - 2010-06-17 / 17:52:52
Postat av: Malin

Kan inte tänka mig hur det måste vara för dig - det måste kännas så fruktansvärt fel. Men du är stark som går Maria, stark för Leo och för Anthony. Kram.

Kommenterat - 2010-06-17 / 18:18:05
Postat av: Monica

Tack Maria för presenten. Jag har skrivit ett mail till dig. Det blev en fin avslutning...men Anthony fattades. Han skulle varit med där framme i sina fina kläder.

Kommenterat - 2010-06-17 / 18:47:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: