Anthony...

2010-06-21 / 14:06:58



Miss you like crazy....

"Så liten plats en människa tar på jorden.
Mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig.
En hel värld kan inte fylla det"



 

Kommentarer!
Postat av: Maria

Kramar

Kommenterat - 2010-06-21 / 17:00:43  | URL - http://www.yamas-my-life.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Det är så sanna dessa ord. Inget i världen kan fylla tomrummet efter någon man älskar så. Kärleken till ens eget barn känner inga gränser.

Kramar till dig!

Kommenterat - 2010-06-21 / 22:14:05  | URL - http://marcusminnesfond.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Ni var och är vackra

Kommenterat - 2010-06-21 / 23:03:43  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Kia

Hej,vill berätta lite om Almers hus.Det ägs av Barncancerfonden och ligger i Varberg.2 veckor/sommar är avsatta för oss som förlorat ett barn i cancer.Då kan man ansöka att få vara där antingen den första eller den andra veckan.Tyvärr har kön blivit lång dit för vi är tyvärr många.Alla från hela Sverige som drabbats har chans till denna rekreation.4 familjer kan bo där i varsin lägenhet samtidigt.Resten av sommaren är till för familjer med barn under/efter behandling.Tänk att just vi och "Hannas"familj ska vara där samtidigt!!!Kram Kia

Kommenterat - 2010-06-22 / 11:37:44
Postat av: Hannas pappa

Maria...

Orden är så sanna att de tränger in under huden och förlamar min kropp och mitt medvetande.

Anthony...Lova..Hanna...

Ser NI barn hur vi lider?

Tack själv för en otroligt vacker "minnesbok" över Anthony

"massmis med"

Niklas, Hannas pappa

Kommenterat - 2010-06-22 / 12:18:11  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

"För de som lämnats kvar, bara frågor inga svar. Och du har en lång, lång väg framför dig, som du aldrig tänkt att gå. Man får ta ett steg i sänder. Vad ska man annars göra, när det otänkbara händer" Mauro Scoccos låt.



Min mamma var 5 år då hennes pappa dog, berättade hon.

Prästen hade sagt på begravningen att hon inte skulle gråta, för pappa skulle snart komma hem igen.

Mamma hade skrikit åt han att pappa kommer aldrig mer tillbaka.

Jag tror barns vetskap är individuell liksom allt annat för alla människor :-)

Kommenterat - 2010-06-22 / 21:52:39  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Elli

Tack för din kommentar. Jag lider med dig över Anthony, barn som dör är det värsta som finns..



Varm kram

Kommenterat - 2010-06-23 / 12:10:36  | URL - http://heavensandearths.wordpress.com
Postat av: Marie Å

Alldeles nyss

Bar jag dig i min famn

Genom spruckna nätter med varsamma händer

Viskade jag ditt vackraste namn

Jag ville fylla dej med drömmar

Måla en himmel så blå

Jag ville ha dej att tro att allt du önskar kan du få



Om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dej

Den är större än du tror

Större än kärleken själv

För när du steg ner på denna jorden rund

Var du älskad från första stund

Älskad från första stund



Jag säger ditt namn

Du stänger din dörr igen

Det kommer en dag då himlen återvänder

Men du kan inte se den än

Och fast min oro för dig är nånting jag inte rår på

Måste jag släppa din hand och se dig villande gå

Kommenterat - 2010-06-23 / 17:32:14
Postat av: Lillan

Tack för dina värmande kommentarer hos mig.



Ja just den bilden när jag sitter och ler med min son visar verkligen min stolthet.

Jag var så oerhört stolt över min son och jag hade så många emot mig bara för att de tyckte jag var för ung.

Vadå ung? Jag var 18, 18 år och mor!

Det är inte åldern som gör en till mor, det är kärleken, den villkorslösa kärleken som knockar ens inre vid första blicken på sitt nyfödda barn.



Finns ingen större kärlek än till ens barn och det är därför det gör så ont att veta att vi ska leva utan dem...sorgen är outhärdlig ibland och det är då vi får ta fram alla minnen och le mot våra barn som finns där uppe och ler mot oss <3



Styrkekramar från ängeln Tommies mamma <3

Kommenterat - 2010-06-23 / 18:40:01  | URL - http://lillansegen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: