Tankar....

2010-07-19 / 11:41:50

Kia, jag  förstår det där med att vi måste försöka tänka "Vi är kvar och vi är också viktiga", men det är så mycket enklare att tänka "Han finns INTE kvar" ...De orden tänker jag på dagligen många gånger om...Leo är viktig och jag vill göra saker för hans skull, för att han ska må bättre men själv känner jag mig ganska oviktig...Intellektuellt vet jag att jag förtjänar rätten att må "bra", men känslomässigt kämpar jag.....När jag ler är det en fasad, det gör fortfarande lika ont på insidan, när jag skrattar får jag så dåligt samvete, fina Anthony finns ju inte här med oss och kan skratta sitt smittande skratt....Jag saknar hans glädje, jag saknar honom, jag vill ha honom tillbaks....
Men jag antar att det måste få ta tid.....

Tack, jag är så tacksam för era tankar, styrkekramar och peppningar, även om vissa dagar det kan vara svårt att ta dem till sig....



Tack fina Emma för presenten jag fick igår, och tack för presenten till lilleman....



Kommentarer!
Postat av: Maria

Kan tänka mig man får dåligt samvete om man skrattar. Dåligt samvete över att man har kul fast Anthony inte är med.

Men jag är övertygad om att han skrattar med er från sin himmel.

Han Vill att ni ska skratta, ha kul och vara glada, han är med er och han vet att han är älskad och saknad.

Tror det gör ont i honom att ni inte mår bra och har kul på riktigt.



Den killen hade så mycket kärlek i sig och jag är övertygad om att han vill att ni ska leva vidare och ha kul!

All kärlek fick han av Dig Maria..Dig och Leo!



KRAM ♥

Kommenterat - 2010-07-19 / 14:21:28  | URL - http://maniskajag.blogg.se/
Postat av: Kia

Varje dag känner vi likadant Maria,vi hör Simons kluckande skratt,hans sjungande i duschen.......men tyvärr.Nu har det gått 2 år och 5 mån men vad är tid i vår situation.Vi besökte Niklas med familj idag när vi åkte ifrån Skåne,gjorde naturligtvis ett besök vid Hannas vackra gravplats och det kändes hedrande och även nära Simon.Jag tror att våra änglabarn mår bra tillsammans.Kram Kia

Kommenterat - 2010-07-20 / 23:13:27
Postat av: änglammman

Känner som du, dåligt samvete, skuldkänslor att skratta, göra roiga saker med Gabriel, för man känner att Adriàn missar allt det vi gör, att han skulle varit med, skulle haft så roligt med oss. Vi fortsätter att kämpa en dag i taget.

Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-07-20 / 23:14:33  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Linda Hristovski

Hej,



Nu är vi hemma från semestern å annat, jag har ju visserligen inte semester kvar, men jobbar ju inte varje dag. tänkte vi kunde träffas?jag e ledig torsdag å fredag

Kram

Kommenterat - 2010-07-21 / 08:32:43  | URL - http://hemljuvahem.bloggproffs.se
Postat av: Hannas pappa

Jag håller med om ALLT du skriver.

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-07-21 / 14:46:46  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: