Onsdag....

2010-07-21 / 20:55:52



I helgen som var fick vi användning för våra lisebergskort som vi nyligen fick, en dag på 6 timmar blev det där. Leos stora favorit är slängungan till mammas förtret, blir ju så himla snurrig nu när man blivit äldre...Leo åt sockervadd och jag fick ont i tänderna bara av att titta på honom när han åt det...Väl hemma var benen som gelè, vilka ytor det är på Liseberg egentligen....På bilden syns en kanin vi köpte till Anthony, en så kallad "stressboll"....



Måndag eftermiddag tills idag vid lunch var vi och lånade mina fina vänners sommarstuga som ligger bortåt Askim, skön avkoplling att befinna sig på "landet" lite, lite skillnad från vår centrala lägenhet som jag visserligen är  väldigt nöjd med men som kan kännas instängd när det är så himla varmt.....



Jag har fina vänner som kommer förbi med sommarpresenter till oss, presenter som är klockrena dessutom...fast jag kanske är ganska förutsägbar visserligen....
Tack fina Malin... (har du läst det senaste skvallret nu?)

I vanlig ordning saknar jag mitt hjärta...
Kärlek till dig från mamma....

 

 

Kommentarer!
Postat av: Kia

Maria,du är en stark kvinna och en bra mamma.Du har tagit dej till Liseberg och du har klarat det.Beröm dej själv nu och tänk på att det är bara en kort tid sedan Anthony lämnade er.Du är fantastisk,glöm inte det!!Styrkekramar från Lidköping,Kia(Må så gott ni kan)

Kommenterat - 2010-07-21 / 23:16:48
Postat av: frida

hoppas ni hade det kul på liseberg! jag vill också åka dit. fast jag är lite känslig för karuseller.. hm, hoppas ni hade det bra som sagt. och att ni skrattade mycket. jag tror A tycker om att se er glada.



må så bra det går.. kram..

Kommenterat - 2010-07-22 / 03:06:47  | URL - http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

vad fina vänner du har, jag har inte lika nära vänner på så vis som kommer över med tex en påse bullar eller en kaka choklad sådär bara för tankens skull ^^

Kommenterat - 2010-07-22 / 11:01:37  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, jag läste skvallret igår när jag hade tvätt. (Synd att du redan hade den.) Det såg mysigt ut i Askim förresten!



Gott att se dig och Leo igår - det var alltför länge sedan. Jag såg förresten Leo genom fönstret när han kom hemcyklande med Magnus igår - vad han är duktig som orkar cykla så! Det hade nog inte jag... fast barn är ju lite mer energiska förstås! Kramar till er!

Kommenterat - 2010-07-22 / 11:22:00
Postat av: Hannas pappa

Liseberg...Paradiset på jorden för många barn (och mig!). Här fick Hanna sitt lystmäte! Hon längtade hit - åkte ALLA karuseller hon fick lov till! - Vi var där i slutet av maj förra året....Frågan är om det är sista gången för oss. Liseberg är intimt förknippat med Hanna och glädje, förbehållslös glädje...Men kanske en dag...

Värna om dina vänner Maria!

"Massmis med"

Niklas

Kommenterat - 2010-07-22 / 21:54:03  | URL - http://hannagull.wordpress.com
Postat av: änglammman

Hoppas ni haft en jätte trevlig dag på liseberg. Lille Anthony var säkert med och åkte alla karuseller :). Styrkekramar.

Kommenterat - 2010-07-22 / 23:35:02  | URL - http://www.nglarfinns.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: